Hv till final.

Igår jobbade jag bara 16.30 till 19.30. Hur gött som helst att bara gå de hockeypassen. Sen efter jobbet drog jag ner till O'learys iaf. Jag skippade mitt Vampire Diaries för att se matchen. Riktigt bra match var det och HV vann och går till final mot djurgården. Ska bli riktigt spännande att se.

Egentligen skulle vi behöva åka o handla nu med vi sitter i varsitt hörn i soffan. Mörkt, dysert och riktigt kallt är det idag. Har ingen lust alls att gå ut. Vi båda jobbar senare ikväll så vi måste ju ge oss ut i den ruggiga kylan.

Jag hoppas på att det blir så. Det vet jag ju inte än. Men om det blir så är det ju snart. Skulle vara riktigt kul. Vi får se.




Haha Molly satt så fint brevid datorn, så jag skulle ta kort på henne. Och precis när jag trycker av gäspar hon. haha.

jag funderar på om jag börjar bli sjuk. Känns som att jag har nåt skit i kroppen. Sitter nu i soffan med tre tröjor, två tjocktröjor och en filt på mig. Känner mig lite tung i huvudet med och sov länge idag med. Men vi får se om det bryter ut eller inte.


vad ska ni göra en sån grå och regnig dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback