Hur fan ska man gå klädd?

Jag vet inte riktigt hur man ska gå klädd när det är så lustigt väder ute. Ena stunden skiner solen o andra spöregnar det och är 2 grader kallt.  Som häromdagen regnade det på förmiddagen, sen på dagen sken solen och det var blå himmel. Det var en jättesöt liten flicka som invigde sina inlines på parkeringen. Men 2 min senare var det snöstorm.



Jag hann inte ta bilden när hon var på parkeringen, men hon fick väldigt bråttom in stackarn.



och Fling lackade ur på de stora snöflingorna. Hon blev helt galen. Jag o Linus fick oss ett gott skratt. =P

Usch jag börjar jobba kl 10 nu sen så har jag rast på några timmar sen jobbar jag ikväll igen, och lunchen imorrn igen.

Men jag längtar tills imorrn kväll. Då ska vi ha peanut kväll jag o min peanut. Var länge sen nu.

Ne nu måste jag sticka.


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback