Fyrverkerier!

Denna dag har vart rätt lugn. Efter frukosten åkte vi och tränade. Vi hade tänkt ut och åka inlines efter träningen men det spöregnade så vi hade ingen megalust att ut och åka då. Så vi åkte hem, duschade o gjorde oss iordning. Sen åkte vi ner till Ica Maxi o handlade lite mat, efter det en sväng till mediamarkt. Vi är fan stammisar där. Vi köpte en ny personvåg iaf. Vi har råkat bada våran så han ville inte va med längre.

Hem o laga mat för att sedan slänga sig i soffan. hur gött som helst. Vi satte på Avatar. Jag kollade ju den häromkvällen men jag kan se den om och om och om igen. Mitt under så började det smälla en jävla massa. Ja här nere i Jönköping skjuter man fyrverkerier på valborg! Precis som på nyår, en jäkla massa fyrverkerier. PÅ VALBORG??!!  Sen har de PÅSKELD med här nere. Hur snevridet som helst. Där jag kommer ifrån har man varken påskeld eller fyrverkerier på valborg. Jag tycker det är helkonstigt.

Men det har vart en lugn valborg för oss iaf. Hur skönt som helst, så snart blir det nog sängen för min del.



Så fort man har nytvättad tvätt och ställer ifrån sig påsen i 2 sek utan att packa upp den på en gång blir den snabbt ockuperad av två lurviga fyrfotingar som älskar att ligga på nytvättad ljummen tvätt.


neee fan. nu orkar ja inte mer. ont i magen har jag med. HATA MAGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback