Euuuu...

Idag började dagen inte speciellt bra. Vi gick upp runt 10 tiden idag och som vanligt har man sina rutiner när man går upp. Jag tvättar alltid ansiktet och händerna det första jag gör på morgonen. Men när jag vred på kranen så kom inget vatten. Den gjorde bara en massa konstiga ljud. Testade duschen. Samma sak där. Gick till den andra toaletten och köket. INGET VATTEN!!! Då blir jag överlycklig. Som tur är finns vatten i toaletterna så det går att spola. Men kissarna fick inget rent vatten, Linus fick inget kaffe, vi kan inte borsta tänderna eller duscha. Muslin o filen ligger o gror in i frukostskålarna då vi inte kan skölja av eller diska de heller. Vilken underbar dag.

Sen efter nån timmer så hör vi hur vatten börja rinna i kranarna. Woho tänker vi och så här såg det ut:




eeeuuuuu.......

Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Usch! Fanns de ingen infolapp om varför vattnet saknades?

2010-04-04 @ 12:54:08
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback