En underbar dag.

Idag har både jag och Linus vart lediga så vid lunch idag åkte vi ner till stan och handlade oss inlines. Det var flera år sen jag stod på ett par sist så jag var lite nervös.



Linus med sina nya fina inlines.



Detta är mina nya fina. Lite dålig bild men jag gillar dom.

Så vi åkte ner till detn nya vandrarhemmet vid rocksjön, satte på oss dom och började åka. Det var väldigt ringrostigt måste jag säga och fötterna var inte riktigt vana. Sen är det ju som nya skor, lite stelt och hårt i början. Men vi åkte hela rocksjön runt. Så himla skönt var det. Perfekt väder med. Synd bara att de inte hade sopat vägarna överallt, men det kommer. =)

Efter att vi hade kommit hem, duschat och gjort oss iordning så åkte vi till Ikea. Där åt vi även en varsin köttbulle meny. Helt löjligt billigt. Vi betalade 38 kr för oss BÅDA. Då får man en ordentlig portion, sallad, bröd och dryck. Jättegott är det med.

Vi åkte sedan ner till stan för att hämta ut våra biobiljetter sen satte vi oss på en uteservering och tog en fika i väntan på att bion skulle börja.



Kolla Linus megacookie och min jätte cheescake. Vi orkade inte äta upp allt detta. =P Han ser lite bitter ut här. Vet inte om det är nån fågel han är irriterad på. haha



Sen var det dags för bio. Vi såg Clash Of The Titans 3D. Här är han betydligt gladare. Vi kände oss verkligen snygga i 3D brillorna. Men filmen tyckte vi var väldigt bra. Handlar ju om den grekiska mytologin, och det tycker jag är rätt intressant. Så den ska vi köpa när den kommer ut på blu-ray.


Ne nu ska vi göra oss nån god kvällsmat o mysa lite.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft.


Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

ÅH! Skojs med inlines!!!:)

2010-04-26 @ 21:04:29
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: linda

snygg jacka linus har, hoppas ni hade kul på inlines.... och hoppas vi ses på lördag kram

2010-04-26 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback