En kväll ute i Månsarp.

Sitter nu nerbäddad i soffan med Molly och väntar på att Linus ska komma hem på sin rast. Vet inte om jag orkar hålla mig vaken så länge, men CSI börjar ju snart så då borde det gå. Skulle jobbat ikväll men det var så lugnt så det behövdes inte så jag åkte ut till Månsarp för att hälsa på Mariana och Emilia. Träffar Emilia alltför sällan.




En nybadad Emilia han knappt klä på sig innan hon skulle hämnas på mig för senast och för att jag retar henne om alla hockeyspelare som hon är kär i. Det var viktigt att jag satte en ruta så hon inte blottade sina "tuttar" på denna bild. För hon hade ju inte sin "bh" på sig. hahaha.



Så här blev resultatet. Det är ett hjärta sen står det: "Per Ledin, hockeyspelare." hahaah. Hon var dönöjd över detta konstverket.



Mariana fick osså en hockey spelare på sin hand. =P



Bilden blev lite suddig då jag var tvungen att ta utan blixt för Marsvinet skull. Men detta är hennes nya husdjur. Sen har hon en till och dom har två namn var. Så söt hon är.

Tänkte visa en bild på min nya jacka som jag inhandlade häromdagen.



Blev rätt dålig bild, tog den i all hast imorse innan jag skulle iväg till jobbet. Men jag ska ta en ny bild på själva jackan när jag har tid. Ett riktigt fynd var det. Jag har alltid velat ha en svart skinnjacka.


Ne nu börjar CSI så nu ska jag o Molly mysa lite till det.


Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback