Trött som en gnu.

Min kväll har bestått av (Efter att martina åkte hem.) Idol och Supernatural. Nu har vi snart tittat färdigt tredje säsongen med och jag börjar få panik eftersom att säsong fyra inte släppts än. Men nu går mina ögon i kors så jag måste verkligen sova nu. Jobbar 10-22.30 imorrn så jag har en lång dag framför mig. Plus att Elitserien i hockeyn har satt igång så vi kommer ha upp över öronen att göra, vilket innebär att jag kommer vara som en död sill när jag kommer hem imorrn kväll.


Tänkte bara tacka en snäll själ för att hon gjorde om min header till min blogg. Catrin. Jag ville ju ha något annat, lite enklare nu istället för den jag hade innan. Och jag tycker denna blev jättefin. Vad tycker ni? =) Besök gärna hennes blogg. www.cocobycatrin.blogg.se


Ne sov så gott!! Tack än en gång till Catrin!! =)


Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

Det var bara kul att du lät mig försöka! =) Tack själv!

2009-09-24 @ 10:35:44
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blev jättebra =)

2009-09-26 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback