toast-o-man

Ja det är jag och det är det jag har levt på idag. Toast. Till Lunch åt vi toast med kräftstjärtsröra på och det var så gudomligt gott att..ja..det finns nog inte ord för att beskriva hur gott det var!! Det är min favvo. Sen bakade jag lite moccarutor som blev lyckade. De får jag till riktigt bra, jag vet inte hur. Men dom blir skitgoda och alla som äter dom älskar dom. Och det går inte bara ta en.=P Men jag har något gammalt recept med konstiga mått så det kanske är det. Fluffiga,saftiga o fina blir dom. =P

Sen kom Martina och Emma på besök. Det var riktigt kul. Länge sen jag träffade båda två och vi kom fram till att vi ska festa på min födelsdag på lördag. =P Ska bli roligt faktiskt. Linus var iväg och handlade presenter till mig och han är fortfarande borta så när Martina o Emma hade åkt var det dags för mat. Jag är en sån som inte lagar mat till mig själv, tycker det är så tråkigt. Så gissa vad det blev? TOAST!! fast denna gång med kantareller. Väldigt gott men det slår inte krätstjärtarna. =P inte på långa vägar.

Linus kommer nog innanför dörren vilken sekund som helst skulle jag tro, han skulle bara hyra någon film på hemvägen som vi skulle kolla på ikväll. När man talar om trollen, nu kom han. =P Ska bli intressant och se, om han får bestämma så blir det nog någon typisk kill-film. Vi hyr väldigt mycket film faktiskt. Men vi gillar att se film.

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi tar det bara lugnt ikväll. P ska snart åka till jobbet och lilleman och jag är själva inatt. Får se hur det kommer gå :)

2009-09-07 @ 20:57:06
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback