Tillbaka till kylan.

Nu har vi kommit hem igen från varma och soliga Bulgarien till kalla,gråa o tråkiga sverige.
Det var iofs väldigt skönt att få komma hem och äta ordentlig mat samt sova i sin egen säng. Men i övrigt så har vi haft en toppenvecka där nere. Det enda som jag inte var så supernöjd med var nog maten. Blev så utjatat efter några dagar och dom visste nog inte vad kryddor var för något för maten var så smaklös. Men vi har haft kanonväder och verkligen kunnat slappna av då det enda vi gjort är solat, badat och ätit i stort sett. 2 av kvällarna var vi inne i Sunny Beach för att äta gott och shoppa lite. Shoppingen där var billigare i turkiet och det var svårt att få igen väskan sen när vi skulle hem igen. Jag handlade bara massa tjock-tröjor. Känns så onödigt att handla massa annat när man ändå kommer hem till kylan. Men billigt var det och nu har jag problem att få plats med dom i mina lådor. =P



---------------------------------



--------------------------------



--------------------------------------



---------------------------------



------------------------------------

Jag tror jag tog över 300 bilder på resan, men en del har jag ju lagt upp på facebook så ni kan ju titta där.

Det har tagit mig unefär 1,5 timme att läsa igenom alla era inlägg som ni hunnit skriva under veckan. Så nu är jag lite seg i huvudet, men jag måste nog ta o kleta på lite mascara o sätta upp håret i en tofs för svärmor kommer och hämtar mig strax. Vi ska åka på någon marknad i gränna som är rätt stor tydligen. Jag är lite skeptisk till vädret med jag måste nog gå utanför dörren idag. Helst av allt hade jag velat sitta hemma i soffan hela dagen och kollat Disturbeds dvd:er. Har faktiskt en hemma som jag inte sett.


Musiken har jag verkligen saknat. och smakrik mat.

Ne ha det gött.

C ya.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Äntligen får jag lite uppdateringar! Som jag har längtat! Skönt att ni har haft det bra i alla fall men trist med maten. Man vill ju faktiskt äta gott också när man är utomlands :)

2009-09-03 @ 13:35:46
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback