Sorry för dålig update.

Vad glad jag blev här nu när jag loggade in och fick se en massa kommentarer. =) Alltid roligt att få. Det var länge sen jag uppdaterade nu, men det blir ju så när man börjar jobba igen. iallafall för mig. Det känns rätt mycket att ha börjat jobba igen, både psykiskt och fysiskt. Har vart så trött i kroppen. Men det tar ju några dagar innan man kommer in i jobbarandan igen.

I tisdagskväll kom mamma o hennes kille förbi här nere. Dom var på husbilsutflykt. Så jag o Linus åkte ner till Twin och åt med dom på kvällen. Deras mat är helt underbar och vi hade en jättetrevlig sista dag på semestern.



Jag förstår inte riktigt hur man kan dricka Bloody Mary..

Sen jobbade jag ons,tors o fre. Kändes ändå lite skönt att träffa lite folk igen. Speciellt mina hv-grabbar. =) Alltid lika kul när dom kommer.

I lördags var vi ute hos Linda o Jens i Lekeryd. Grabbarna fortsatte med det eviga grävandet och jag o Linda gjorde planer för Linus 25-årsdag. Kommer bli jättebra om allt går som jag vill. På kvällen hade vi en riktig myskväll. Vi åkte o köpte kinamat, som för övrigt är den godaste kinamaten jag någonsin ätit.
Sen köpte vi lite lördagsgodis och satte på Supernatural. Vi har kollat igenom två säsonger på en vecka nu, och då var det 2 dagar som vi inte kunde titta.



Ett evigt tjat om supernatural, men vem kan sluta titta på dessa grabbar? ;P

Ne nu ska jag nog gå o göra mig en tonfisktoast och lite te innan sveriges fulaste hem börjar. Linus jobbar inatt så det är bara jag och kissarna som får mysa lite. Ska tända en massa ljus med. Är så mysigt nu när det är mörkt.



Hoppas ni får en bra och mysig kväll.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback