Skype är för avancerat.

Jag o syrran försöker få igång vårat skype för att kunna prata med våran mor som just nu befinner sig på Miami. Men det funkar inte riktigt som vi vill så vi får göra ett nytt försök imorrn. Är inte så lätt heller med 60-talisterna. =P Hon sa nu att de funderar på att stanna till slutet av oktober. Ja vissa har det bra!

Ledig har jag vart i 2 dagar nu och det kan jag säga var väl behövligt efter lördagens pass. Det blev intensiva 15 timmar. Jag kan säga att helvetet var och hälsade på. Vi var 3 pers på ca 200 restaurang-gäster samt en jädrans massa bar-gäster. Det är alltså 6 stationer som vi 3 fick klara av själva. Det var inte lätt, vi var svettiga och ett tag visste vi knappt vart vi skulle ta vägen. Det var inte alls kul och jag hade så fruktansvärt ont i hela kroppen på söndagen. Var ett så tungt pass fysiskt med. Vi hade fatservering ett antal gånger och det är väldigt tungt. Jag pallar inte alltför många fat och det blev fler än jag egentligen orkade med. Men vad ska man göra? Det är bara kämpa.

Ne nu blir det nog några avsnitt supernatural innan sängdags. Ska upp o jobba lunchen imorrn.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är mor din i Miami med nya killen? Spännande! :) Jag vill också dit, men vem vill inte det? :)

2009-09-29 @ 14:03:58
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback