Skit-tv.

Det är verkligen bara skit som visas på tv på kvällarna nuförtiden, det finns verkligen inget vettigt att se. Tittade på Svenska Hollywood fruar och jag blev bara så irriterad på Ankan där att jag inte ville se mer. Programmet efter handlade om manlig skönhet. vad männen gör med sina kroppar för att se ut som skönhetsidealen. En dokumentär. Det tänkte jag kunde vara intressant, men när programmet börjar med att dom visar snoppar tappade jag genast intresset. Jag vill inte titta på snoppar när jag slår på tv. Finns porrsajter för det. Jag tycker inte att det manliga könet är speciellt trevligt att titta på.

Så nu är det Roast på Berns som visas på min tv. Hade högre förväntningar om det. Men lite kul är det faktiskt. Tänkte lägga upp två fina bilder som jag tagit med min nya kamera. =)





-----------------------------------------------------------




Som sagt, Jag är väldigt nöjd med min nya kamera och jag fotar massor!! =) Nu ska jag fortsätta läsa på en bok jag påbörjade förut. Jag har 9 böcker att läsa så jag håller mig nog sysselsatt några månader. Har upptäckt att det är väldigt bra för mig och mitt magsår att läsa. Jag slappnar av på ett helt annat sätt än vad jag gör annars. Kan inte riktigt slappa av på det sättet annars. Och det behöver jag ibland. Riktig avslappning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback