Sista dagen.

Idag är det min sista semesterdag. Dessa fem veckor har bara sprungit iväg. Så imorrn går jag på o jobbar igen. Givetvis dubbelpass både imorrn och på torsdag. Jag hatar dom passen. Sen jobbar jag kväll fredag och sen är jag ledig fem dagar. Hehe jag hade verkligen tur att ja kom in på den veckan på schemat. Så det blir ju lite av en mjukstart.

Min andra halva ligger fortfarande o sover. Vill inte väcka han alltför tidigt nu när han med börjar jobba. Han måste ju ställa in dygnet mer än mig och bli en nattråtta igen. Men jag ska köra ut han till Lekeryd så får han och Jens fortstätta med deras grävande. Sen tänkte jag ta en liten shoppingrunda. Löning idag och så fick jag ju några presentkort på min födelsedag med. Helt perfekt!

Igår hade nog vi den slappaste dagen någonsin. Vid ett satte vi på Supernatural. Jag fick hela första säsongen i present. Sen stängde vi av vid ett inatt. Vi satt alltså 12 timmar o glodde. Inte i sträck dock, vi åt faktiskt o sånt mitt emellan. Men en hel dag gjorde vi åt att sitta i soffan. Men det var dåligt väder här nere o kallt så vi ville inte gå ut, sen var vi så trötta efter helgens bravader så vi trivdes rätt bra där.

Ne nu blir det lite frukost innan jag ska bege mig iväg på min shoppingrunda. =)




Jag är så nöjd över min nya kamera. tar så bra bilder. =)

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

idag blir det jobb:)

kul med ny kamera!!

2009-09-15 @ 11:18:01
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Catrin

Alltid jobbigt att komma tillbaka efter semestern och inse att det är ett helt år kar tills nästa semester =)



Idag har jag försökt att plugga lite, men har inte gått jätte bra =) Snart ska jag ner på stan med ammasen en sväng, kan vara skönt med ett litet avbrott!

2009-09-15 @ 12:34:04
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej och tack för tipset.. tyvärr funkar de inte för mig.. varken nu eller förra graviditeten.. Men de går säkert över snart.. Hoppas ja! =)

2009-09-15 @ 16:09:01
URL: http://raasakka.blogg.se/
Postat av: Catrin

tack =) Super fin bild! den ser nästan redigerad ut om man kollar på hyn!

2009-09-21 @ 19:04:24
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback