Sanering.

Idag började vi dagen med att åka till EKO. De har väldigt billigt presentpapper där och vi kom på att vi har enbart julpapper hemma. =P Och det är ju en del kommande födelsedagar. Sen åkte ringde vi Lisa och erbjöd henne massa pengar o mat för att komma o tvätta våra fönster. Hon är grym på det, och det är inte vi. Fattar inte vad jag gör för fel. Men det blev hur bra som helst. Jag o Linus har STORstädat hela lägenheten. (nästan sanerat.) Min mor är hyperallergisk mot katter så det gäller verkligen att städa ordentligt när hon kommer.

Pernilla var lite nyfiken på vad mina framtidsvisioner var för något. Haha. Jag kan säga så mycket som att jag vill starta eget. Jag har en sån bra ide som jag tror skulle funka i denna stad. Men det är ju några år framåt. Jag måste lära mig mer om marknadsföring,bokföring o administration. Samt forska lite kring min ide.Det är ju några års planering av detta. och det känns som att det kommer vara svårt att komma dit, men jag vill ändå försöka. Annars tror jag att jag kommer ångra mig senare i mitt liv.

Jag ser faktiskt fram emot min födelsedag imorrn. Jag är som ett litet barn, jag älskar att äta tårta och få öppna en massa paket. =P Imorgon kommer Mina föräldrar, mormor, syster och Sandra ner hit. Jag har beställt riktigt fina smörgåstårtor. Sved i plånboken gjorde det med. SÅ NJUT FÖR F*N!!  Senare på kvällen kommer Martina o Emma samt några kompisar till Linus för att festa lite. Jag hade inte tänkt att det skulle bli något men Martina höll inte med om det. Hon sa att det var bud på det eftersom jag fyller på en lördag.

På söndag kommer Linus familj och firar mig. De får ingen smörgåstårta. =P Men dom får mina moccarutor ist. Sen ska vi gå på träningsmatchen mellan HV-Linköping. Snart sätter ju den säsongen igång med. *suck!*


Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi får nog prata vidare om dina planer :)

2009-09-11 @ 20:10:45
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: maria

grattis på födelsedagen, hoppas du får en toppen dag..

2009-09-12 @ 08:08:44
URL: http://finamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback