Nytt badrum.

Igår åkte vi till Ikea och kom ujt med en massa massa grejer. Billigt var det inte, men vi har pratat så länge om att göra något åt vårat badrum. Det är ju så litet så man kan ju inte göra vad som helst heller. Men vi hittade lite smått o gott. Så hela kvällen igår tillbringade vi till att skruva o borra. Grannarna var nog inte så överlyckliga.



Så här såg det ut innan. Jag gillade inte alls badrumskåpet till vänster och den hyllan. Jag ville ha bort alla grejer, såg bara så rörigt ut.



det där skåpet var bara i vägen..




Så här blev det efter.



efter.



Vi köpte det vita skåpet så vi får bort alla grejer som stod i hyllan. En ny spegel som var lite större, en glashylla under spegeln som vi kan ställa saker på om vi nu vill det, tavlan så vi får in lite färg där och som bryter av det vita, sen lite smått o gott som tandbortsmugg,tvålbehållare o lyktor. Det krävs fortfarande lite justeringar.

Jag vill ha något i hörnet vid tavlan för nu när vi tog bort badrumsskåpet så syns rören mycket mer. Det är för mycket fokus på dom. Vet inte vad jag ska hitta på för något.

Men jag tyckte det blev bättre och det känns som att vi fick ett större badrum.Vad tycker ni? bättre eller sämre?

Nu blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jättesnyggt! Där vi rören, sätt en plastmurgröna i klängväxt där. Och snurra runt lite snyggt :) Då får du in lite grönt också!

2009-09-30 @ 18:02:41
Postat av: Catrin

mycket bättre! =)

Ska du täcka rören med något så kanske en grön, klängande växt är en idé, om det inte blir för trångt.... eller ser för "tantigt" ut... men i mitt huvud ser det helt okej ut =)

2009-09-30 @ 18:14:57
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Superfint! Ser jättefräscht ut!!

2009-09-30 @ 23:21:32
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback