Jag ska gå till Berlin.

Japp ni läste rätt. Vi börjar gå den 1 okt o beräknas vara framme den 4 dec. Låter väl roligt? haha Nej, men det är en tävling på jobbet. Den är då mellan alla företag som vill ställa upp på detta. Då får jag en stegräknare som jag ska ha på mig hela tiden (förutom när jag sover.) Då har dom som kommit på denna iden att för att gå till berlin skulle det ta ca 2 månader och vi måste gå 10.000 steg per dag. Man är i ett lag på varje ställe. Så på mitt jobb är vi 6 st i vårat lag som ska kämpa med det. Och det lag som kommit först till Berlin vinner en resecheck på 5000.

Jag är ju så enormt tävlingsinriktad så min chef tyckte ju detta var perfekt för mig. Jag själv tycker osså att det är en superbra ide. För då kommer jag igång med träningen lite. Jag måste ju röra på mig väldigt mycket varje dag. Tänk dom dagar jag är ledig. Om jag inte har något planerat rör jag mig inte alls mycket. Och om jag simmar 30 min tex så är det 3200 steg. Ja det ska bli kul detta. =D


Jag sitter och funderar på vad jag ska baka för fika idag. Martina kommer förbi sen på eftermiddagen efter hon har slutat jobbet. Någon som har nån ide? Sen hoppas jag att Supernatural kommer med posten idag. Vi beställde ju säsong 3 från nätet. Var många hundralappar billigare där. Och eftersom både jag och Linus är lediga idag så är det en perfekt supernatural dag. För vi har fortfarande storm här nere.




Det är så kul för varje kort jag tar på Molly med min nya kamera så blundar hon på VARJE bild. Jag har tagit säkert 20 bilder på henne och hon blundar på alla. Haha. Men blixten kanske är starkare på denna kamera då. =P




För Fling är det inga problem med kameran. Hon Posar så fint så.


Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

det stämmer nog super bra =)

Jag gör ett förslag till header och så mailar jag den till dig i en bifogad fil så får du säga vad du tycker ...!

2009-09-23 @ 14:18:34
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Va söta dina kissekatter är =)

2009-09-23 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback