Då var denna helg över.

Denna helg har verkligen sprungit iväg i megafart. Vet inte om det är att man haft o göra hela tiden. Men jag hade iaf en toppen födelsedag. Tack för alla gratulationer! Min dag började med att Linus kom in i sovrummet på morgonen med en bricka med frukost, tårta, paket o blommor.



----------



Jag gillade min grodbakelse. =)

Jag fick fyra st paket av min andra Halva. Jag började med det minsta och där i låg det:


Det blingade yber-mycket. Skitfint är det verkligen. Jag har ju sagt länge att jag vill ha ett nytt halsband i silver istället för min läder-rem jag gått med ett tag. Sen öppnade jag det andra paketet och där låg det som jag mest hade önskat mig. Dvd-boxen Supernatural. Det är ju bara SÅ bra. Handlar om övernaturliga saker där 2 bröder undersöker allt sånt. En del avsnitt är riktigt creepy så jag vågar inte kolla själv. Men bra är det.

Sen öppnade jag det tredje paketet och där låg en Digitalkamera! Han är ju helt jäkla pucko. Går o köper en digitalkamera till mig bara för att jag nångång sagt: "den där kameran skulle jag vilja ha, jag ska nog köpa den nångång framöver." Aldrig mer att jag säger något sådant. =P I sista paketet låg ett minneskort till kameran så jag kan ta mååånga bilder.



Så det fick jag av min andra halva. Jag är hur glad som helst! Men jag vill inte att han går o köper så dyra presenter till mig. Jag är ju en sån som blir glad för det lilla. Och sen gnäller han om att jag är bortskämd. Tycker ni det är konstigt?! Sen kom Mamma,Syrran, Mormor o Sandra vid 12. Pappa kunde inte följa med. =(
Men det blev smörgåstårta o massa gott.



Det är verkligen stans godaste smörgåstårtor och vi alla åt så vill höll på att sprängas. Bästa jag vet. =)



Sandra o Syrran firade givetvis mig. Kolla de sitter nästan likadant.



En del av alla grejer jag fick. Sen var ju Linus familj här och firade mig igår så jag fick ju massa mer fina presenter. Har inte tagit kort på det, men jag är så himla nöjd med allt jag fick.  En rolig sak jag fick var Manikyr utav Linda. Det är lite roligt nu när jag fått så långa o fina naglar, och jag har aldrig gått på sådant förut så det ska faktiskt bli roligt.




Senare på kvällen var jag ute med mina tjejer! Vi hade jättekul. Synd bara att en person var tvungen att förstöra alltihopa genom att få en jävla snefylla. Hon gick över min gräns kan jag säga och detta kommer jag inte att förlåta i första taget. Men men, vad ska man göra? Tycker det är synd att vissa personer inte kan lägga band på sig och försöka hålla ihop allt under en kväll. Ne riktigt förbannad är jag faktiskt. Men det går väl över det med.


Hoppas ni orkade genom detta inlägg. Jag har tagit hur mycket bilder som helst. Dels för att jag har en ny kamera =) och dels för att jag alltid tar kort vart jag än går. =P

Nu ska jag njuta av mina sista två semesterdagar ordentligt. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha tror jag & cenitha har umgåtts liiiite för mkt :p

Men som jag sagt förr, hon ser verkligen upp till mig=)

Och tårtan va sviin god btw <3

2009-09-14 @ 12:23:56
Postat av: Anonym

Men gud vad mycket fint du fick! :) Linus skämmer verkligen bort dig ordenligt! :)

2009-09-14 @ 12:33:15
Postat av: tina

åh vad fina presenter du fick. ((:



Snefylla har vi väl alla varit med om.. ): riktigt trist, men kan inte alltid hjälpas när det händer. S: Hoppas ni löser det. (:



Ja, det var i torsdags. ((: Då måste det ju ha varit du. (: Var ju så länge sen jag såg dig, o eftersom det var lite på håll var jag inte säker på att det var du. (:

2009-09-14 @ 18:46:58
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-09-16 @ 12:05:27
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback