Bakning på g?

Idag har vi riktigt pissigt väder här nere. Och jag är en sån som har mitt humör och energi efter väder. Så helst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen idag och inte röra mig ur fläcken. Men Martina o Emma kommer hit vid 3 idag så jag funderar på om jag ska baka lite. Jag har inte bestämt mig för om jag orkar det än, men jag måste ju ändå baka inför lördag. Så då kan jag lika gärna göra idag så har vi något gott o fika sen när dom kommer.

Ne nu måste jag få något gjort av denna dag. Jag har blivit förvisad till sovrummet för att Linus håller på o fixar något inför min födelsedag. Haha men jag kanske får gå ut nu?

Uppdaterar senare ikväll. Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback