Äntligen fredag.

Men nu vill gärna jag att tiden ska gå bakåt istället för framåt. Jag har bara en vecka och 3 dagar kvar på min semester, och jag ser INTE fram emot att jobba igen. Men jag ha ju hunnit med en del och det ska ändå bli skönt att få in lite mer pengar. Den där dricksen saknas i min plånbok nu under semestern.

idag vaknade jag 06.20. Vilket inte är normalt för mig. Helt klarvaken var jag och kunde inte somna om. Så det var bara att gå upp. Vi haffade tvätt-tiden mellan 7-11 så då har vi fått alla kläder från resan tvättat. Skönt det. Nu blir det till att gå ner till willys i det gråa,kalla vädret och handla lite lunch. Vi blev sugna på lite kräfttoast idag. Himla längesen och all mat smakar ju så himla gott nu. =)

Imorrn bär det av mot Norrköping till Ange och Charlie. Det ska bli roligt faktiskt, denna gång har vi en plan för kvällen: Hugos! De har med vart utomlands så de lär ju vara lika bruna som oss. =P men det är fint att vara brun. Inte behöver man sminka sig så mycket heller. =P

Ne nu hänger min andra halva här på mig så vi får nog ta o gå iväg till affären. och jag är hungrig.


Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lunch hade varit gott, själv är jag lat så jag åt en smörgås med pepparsalami på :)

2009-09-04 @ 13:39:01
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback