2 dagar kvar. =)

Nu sitter jag o min andra halva här i soffan efter en lång dag. Vi gick faktiskt upp vid halv tio idag, måste ju börja ställa om dygnet igen så vi orkar jobba. Igår var vi uppe till 01.00 och jag höll på och dö av trötthet. Känns ju inte alltför bra eftersom att jag kommer ju sluta den tiden när jag börjar jobba. Men jag har några dagar till på mig.

Jag körde ut Linus till Lekeryd på förmiddagen idag sen åkte jag tillbaka in till stan och a6. Var så skönt att gå där idag då det inte var alls mycket folk. Så jag gjorde några timmar där. Tillbaka till Lekeryd för att äta lite middag hos Linda o Jens. Grabbarna hade kommit en bra bit med grävandet, men jag är inte avundsjuk. Det är 80% stenar och 20% jord. Men det blir nog bra sen när dom får upp häcken.

Jag är väldigt kluven. Vad ska jag göra med mitt liv? Jag har ju mina framtidsvisioner men för att komma dit får jag kämpa bra mycket. Vet inte ens om det går? Men man kanske ska försöka? det är ju det jag vill göra.
Jaja, jag har ju 3 månader på mitt att tänka. =P

Nu ska vi hämta oss en varsin moccaruta och mysa lite i soffan framför Idol. Det är ju bara så bra med uttagningarna. =P

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu blev jag nyfiken, vad vill du göra med ditt liv egentligen? :)

2009-09-10 @ 21:18:36
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Sara

Du kan bli precis vad du vill, inget är omöjligt! =) Ja Idol är ju skitbra nu i början, se alla som är så sjukt dåliga.haha

2009-09-11 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback