Våra bästa år.

Sitter o kollar våra bästa år.. Haha och det kan jag säga var ändå inte igår. Jag började väl kolla det nånstans i tonåren, o sen har det gått i perioder. Det lustiga är att man aldrig missar nåt. Även om det går ett halvår mellan gångerna man ser. Fast nu tycker jag inte det är lika bra längre..

Idag fick jag ett trevligt uppvaknande. Fling ställde sig o la en "pizza" brevid sängen. Guuud vad jag tyckte det var mysigt. Men det är ju sånt som händer, så det var bara att gå upp.

Vi testade ju den där dieten igår. För min del gick det inte så bra. Eller för min mage rättare sagt. Den sa ifrån rätt ordentligt, så nu sitter jag med magont IGEN!! Lite bitter är jag för att jag inte kunde genomföra den dieten. För det första så kostade det mycket pengar o för det andra kan jag nu inte bevisa för Linus att det inte är bra.

Han Klarade inte heller av den. Iom att han jobbar natt så behöver han mer energi för att hålla sig vaken. Man får ju ingen energi av det där. Han sa att han höll på o somna flera gånger bakom ratten. Då tycker ju jag att det är bättre att han skiter i det eller bara tar det som mellanmål så jag får behålla min sambo. 



Nyfriserad blev jag igår. Toppade lite o la i svarta slingor. Så nu är jag jättemörk igen. =) Trivs bäst i mörkt på hösten/vintern faktiskt.




Husse o Fling har lite soffmys..  =)




Molly tycker min scrub-boll är jätterolig. Speciellt när jag precis duschat och det droppar vatten från den. =P


Nu ska jag ta o väcka min andra halva. Vi ska åka o hämta ett vardagsrumsbord som vi hittat på blocket. =) Vårat håller ju på och totalt faller ihop.

Får se om jag lägger upp lite bilder på det med sen.

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Catrin

vad var det för diet?

2009-10-20 @ 12:02:56
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback