Snart Halloween.

Jag har verkligen inte haft någon blogglust alls på ett tag. Har jobbat som tusan sen i torsdags nu, så jag är helt slut. Idag är jag faktiskt ledig, men imorrn så börjar jag igen med ett 12 timmarspass. Men det är bara tis,ons o tors. Sen på fredag åker jag ner till Malmö för att träffa Liza. Det ska bli jättekul. Vi träffas ju inte alltför ofta om man säger så. Det har väl blivit en gång per år ungefär. Men jag kommer hem lördag och jag är lite kluven. Antingen blir det att gå på halloweenfest eller så blir det att umgås hemma med min kära sambo. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra faktiskt.

Nu i oktober var det 3 år sen som jag flyttade ner hit till Jönköping. Tiden går så himla fort. Känns som igår som jag tog farväl av allt o flyttade. Men jag saknar inte Nyköping ett dugg. Däremot önskar jag att jag kunde få träffa mina vänner där uppe lite oftare. Det märks ju verkligen vilka som var ens vänner när man flyttade. Vilka som engagerade sig o inte.

Jag sitter o tittar på The Hills maraton. Någon som brukar se det? Min andra halva är på seminarum i växjö tror jag det var och lär inte komma hem förens inatt. Lite tråkigt eftersom detta var vår lediga kväll tillsammans på länge o nästa har vi på lördag. =(

Nee det blev bara strunt här.

Har ni några planer för Halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback