Sista dagen med god mat.

Då var det återigen söndagar. Jag bara fullkomligt älskar söndagar. Idag ska vi fortsätta med tapetseringen. Jag hoppas vi blir klara. Finns en husvisning vi skulle vilja gå på idag med, men det är en sån knepig tid så vi får se om vi kommer undan och kan åka på den.

Jag har inte jobbat sen förra lördagen och jag börjar inte jobba förens på torsdag. Känns som om jag haft semester lr nåt. Men sen har jag ju legat dålig i några dagar med.

Imorgon ska jag och Linus börja på en diet. en sån som man ersätter alla måltider med nåt pulver man blandar ut i vatten lr mjölk. Jag tror inte riktigt på sådant så detta är mer av en vadslagning. Jag tror inte man kan få all näring och allt man behöver av enbart den drycken då. Men ska bli spännande o se.
Så idag ska jag gå o köpa godis o komma på nån rikigt smarrig mat till middag. Så idag ska jag njuta.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Catrin

det ska bli spännande at följa =) man lär ju inte vara på så bra humör om mn inte får tugga på riktig mat!

2009-10-18 @ 14:13:54
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback