Nya golv.

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade... Igen... =P Har vart en del jobb på sista tiden, sen har vi haft fullt upp här hemma iom att vi fick nya golv. Säger bara det att jag tänker aldrig flytta. Fy f*n vad jobbigt det är att hålla på med alla möbler som väger ton. Vi var ju tvungna att tömma alla rummen utom vardagsrummet och köket inför golvbytet. Men det var det värt, för vi är jättenöjda. Blev en helt annan lägenhet. Den fick vrkligen ett lyft.




Här hade vi börjat fylla vardagsrummet. Såg ut som fan.



Så här såg golvet ut innan i sovrummet. Sängramen fick vi inte ner, men den stackars killen lyckades lägga golvet ändå.



Så här ser det nya golvet ut. Vi är jättenöjda. Bilden är inte så jättebra men det blev mycket finare med grått golv. Kommer bli ännu finare sen när vi tapetserat om här inne med. Ljusa väggar med nån fondvägg. Vitt/svart hade vi tänkt. Vi har bara inte hittat någon tapet till fondväggen, den enda vi hittade kostade 1200:- rullen o det är lite saftigt.



Det mörka var det gamla golvet i hallen o lilla rummet. Det ljusa är det nya. Kändes som att vi fick större rum pga det ljusa.


Ja nöjda är vi. Jag har jobbat en stund idag och jag ska tillbaka dit strax igen. Min andra halva sitter klistrad framför hockeyn. Han är lite bitter för att han börjar jobba om 40 min o inte hinner se hela matchen. =P

Efter ikväll är jag ledig i 3 dagar och det ska bli jätteskönt. Imorrn kommer Linus pappa hit, vi har kommit på hur vi vill ha det i lilla rummet så nu står tapetsering på schemat där inne.

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback