Nu kommer kylan..

Nu är det ingen värme här nere längre, för min del är det vinterjackan som gäller när det bara är 3 grader ute. Jag fryser ju som en gnu.. Och som vanligt varje höst/vinter går temperaturen i våran lägenhet ner lite för mycket. Jag har redan fått byta till det tjocka täcket då vi har ca 18 grader i våran lägenhet. Det går inte att gå barfota heller, eller i bara t-shirt. Det är för kallt för det. Jag måste försöka hitta ett par nya duntofflor som jag kan gå med. Jag är en väldigt frusen människa.


Idag är jag ledig och själv hemma. Linus stack till Linköping tidigt igår morse. Jag jobbade nästan hela dagen så mig gjorde det ingenting. Var lite tråkigt på kvällen för då blev jag verkligen sällskapsjuk. Men idag har jag faktiskt lite planer för att få dagen att gå. Ska luncha med jossan och senare på eftermiddagen ska jag träffa Martina. Nu funderar jag på att dra fram dammsugaren.

Vi får ju nya golv på torsdag så det kan ju vara trevligt om de är rena när dom ska hålla på o bröta. Och om det inte börjar regna ska jag nog ta en promenad till a6 i kylan. Det är ju en bit, men jag behöver ju stegen. =P


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi har lämnat lilleman idag och efter det tvättat och dammsugit golfen som står för försäljning. Hoppas du har det bra :)

2009-10-06 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback