Nu är vi färdiga!! =)

Tänkte bara lägga upp lite bilder från tapetseringen av vårat "lilla" rum.



Detta är den enda förebilden jag har där man verkligen ser att väggarna var blåa innan. Jag vet, kass bild.



Svärfar o Linus är i full gång med att börja tapetsera bort det blåa.



EFTER. mönstrad tapet o grått på sidorna. Kissarna är glada över att få in kattställningen till deras rum igen.



Närbild på den mönstrade väggen.

Vad tycker ni? Fult? fint? Bättre? Sämre?

Jag har ätit det godaste jag vet (efter smörgåstårta förstås.) Vi gjorde en kräftstjärtsröra på toast till Lunch. Men lunchen blev sen o det blev mycket mat, så det blev nästan som en middag. Det är så gott att jag skulle kunna föräta mig på det. LÄTT!
Sen har jag köpt mig en godispåse och hör o häpna: LÄSK! Vi köper aldrig hem läsk. Vi är inga läskdrickare alls. Så jag köpte mig faktiskt en liten petflaska som jag ska kalasa på ikväll.


Man får passa på nu när man inte får äta mat på en vecka sen bara. Jag hoppas bara min mage klarar av detta. men jag ska hålla er uppdaterade om hur det går med det. Jag tror som sagt inte så mycket på att det funkar. Jag tror man blir väldigt trött o hungrig. =P


Ha en mysig kväll. Det ska jag o min kära sambo ha. =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad snyggt det blev! :) Vi ska också ha myskväll här hemma! Kocken står och lagar maten nu. Hasselbackspotatis och någon fläskfilé i vitlökssås. Mumma! :) Har även vaccinerat mig idag så jag inväntar biverkningarna som i detta fall kan bli influensa. Jag håller tummarna för att jag slipper det men med min vanliga tur så vet vi ju hur det går! :P Ha en trevlig och mysig kväll ikväll!

2009-10-18 @ 18:09:34
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Fint!!!! Jättefint!

2009-10-20 @ 21:44:55
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback