Mitt liv är över..

Känns det som iaf. Just nu är jag otroligt negativ. Som ni vet har jag ju haft väldiga problem med min mage. Nu har det vart lugnt jättelänge, jag har inte haft ont på 1,5 månad o ni anar inte hur skönt det har vart. Men sen igår kom det när vi var ute hos linda o jens. Gick lite för många timmar mellan måltiderna. Så nu har jag legat halva dagen i soffan o knappt kunnat röra mig.

Sen mejlade min moster mig som jobbar på sjukhus o kan allt om alla sjukdomar typ. Hon skickade mig en lista på vad jag ska undvika äta för att inte sätta igång magsyran. Det är ju den som gör att jag får ont. Samma när jag får halsbränna så tänker ju jag inte på att jag ska ta tablett för magen.

Men jag får inte äta:
*Kött. Varken nöt eller griskött.
*Fisk eller skaldjur.
*Mejeriprodukter.. =(
*Bröd,Knäckebröd.
*Pasta
*Kaffe,te
*Sodavatten,Saft
*Glass
*CHOKLAD!!! =((
*Pizza
*Alkohol
*Andra mediciner.

Så vad får jag äta då? NADA!!! Jo, potatis,ris,grönsaker o frukt. yeei..
Just nu är jag BITTER.

Vi har iaf vart på tapetjakt idag. Utan större framgång. Får åka på fre eller nåt o leta igen. Tänkte tapetsera till helgen. Nu blir det nog sängen som lockar. ska upp tidigt imorrn.

Det var roligt att se dig idag Tina!!  =)


Bye bye


Kommentarer
Postat av: tina

Jag håller med! Var ju en evighet sen sen sist! Hoppas ni hittat tapeter nu. ((:



Kram!

2009-10-17 @ 09:23:06
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback