Michael Jackson är bäst.

Så är det bara så gissa om jag blev glad när de hade Michael Jackson tema på Idol? weio! Satt precis och kollade på det. Jag missar ju oftast det på fredagar så jag kollar det några dagar efter på nätet. Inledningen till programmet när en liten unge står o dansar som Michael Jackson var helt otroligt. En sån unge vill jag ha. Men det bästa var när den andra killen kom in o gjorde den snyggaste moonwalk jag nånsin sett.

Jag var tvungen att se det ett ex antal gånger om igen. Jag älskar Michael Jacksons musik, dans o musikvideor. Inte som person eller utseende. Men face it. Han var ett geni. Finns en dvd med alla hans gamla musikvideos som jag stod o dansade till som barn. Jag hoppas på att få den i Julklapp. =D

Idag kan jag säga att jag mår som jag förtjänar. Det blev hårt igår o minnesluckorna lyser med sin närvaro framåt småtimmarna. Jag o Elin bestämde att vi skulle ut för att fira hennes födelsedag i efterskott. Vi började hemma hos henne o sen han vi med både enkelt,Karlssons,Harrys o Sliver. Det blev många öl o goda drinkar. Vi dansade heeela kvällen lång.  Men kul hade vi o gammal börjar jag känna mig. =P




Jag o världens bästa Elin. =)

David kom hit vid 5-tiden sen var det hockey som gällde. Han har precis åkt hem nu så jag tror faktiskt min säng vill att jag ska lägga mig där. Känns som en bra ide just nu faktiskt. Vi har påbörjat tapetseringen idag men vi har mycket kvar o jag hoppas att vi blir färdiga imorrn.


Pearn, har du lagt ner din blogg? Saknar o läsa vad som händer där uppe.


God natt alla.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja jag har slutat skriva, kändes bäst så :) Vi får uppdatera varandra ändå :)

2009-10-18 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback