Julmust

Jag dricker julmust. Inte för att det är speciellt bra för min mage men jag blev så sugen på det när jag såg det i affären häromdagen.. Känns lite fel o dricka det nu, men det är gott. Jag längtar till glöggen kommer. Jag o Linus dricker många flaskor glögg varje vinter.

Idag bestod min middag av 2 quornfileer,paprika,majs,gurka o tomat.. MMMM!! Or not. Det är tur att jag tycker så mycket om grönsaker som jag gör när jag måste ändra min kost till mer grönsaker o mindre annat.
Det var inte så farligt faktiskt. Imorrn blir det potatis med grönsaker. O en köttbit med tror jag.. Är ju ändå fredag.

Jag satt o kollade reprisen av Idol från förra fredagen och jag blev helt förskräckt av Karolinas framträdande.Det var det värsta jag nånsin hört. Mina favoriter är Erik, Nicklas;Tove o Mariette. Dom hoppas jag går långt. Jo Erika är bra med. Jag är en riktig Idol nörd. Är så bra att man kan se alla avsnitt efterhand.. Utan reklam med. =P

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback