Jag har fått en julklapp!!

Jag har världens bästa sambo! Jag är verkligen skitglad just nu. Jag är ju ett STORT fan till Michael Jackson och har vart sen jag var 4 år. Redan då satt jag fastklistrad framför tv:n o kollade hans konserter om och om och om igen.

Dessa människor kommer hit till jönköping nästa ons:



Det är alltså nästan 40 pers som gör hans danser och musik. Dom har fått sån enormt bra kritik och har uppträtt världen över.


Så vet ni vart jag ska nästa ons? PÅ THRILLER-LIVE!!!!!!!!! =D

Fick en liten för tidig julklapp av min kära sambo som vet hur mycket jag vill gå på det! Han är bara bäst! Och jag är helt till mig nu! =D

Kommentarer
Postat av: Catrin

ahhh va kul =)hppas det är så bra som det låter!

2009-10-27 @ 09:53:28
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men gud vad roligt! Vi har tänkt att gå och se hans film men det där låter ju ännu bättre! :)

2009-10-27 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback