Jag behöver ideer. =)

Idag har vart en riktig slappdag med stora bokstäver. Jag har setat i soffan nästan hela dagen. Var så trött imorse när jag gick upp. Sen har det regnat som bara den, blåst kallt o vart grått. Perfekt söndag enligt mig, för då får jag inte dåligt samvete av att sitta o dega. Vi beställde till och med en rulle idag. Hemkörning till råga på de. =P


Jag har köpt färdigt nästan alla presenter till Linus, Han fyller ju inte förens om en månad men jag vill gärna vara ute i god tid. Sen har jag inte råd att köpa allt på en gång. Jag behöver lite ideer. Jag har köpt en dvd-box till honom. Sen har jag fixat en rätt stor kartong som jag tänkte lägga den i. Tycker det är så tråkigt när man kan gissa direkt vad det är. Men det är ju mycket plats kvar i den kartongen. Så har någon nån ide om vad jag kan köpa o fylla den med?

Har precis färgat håret o nu sitter jag o kollar superman returns på tv. Väntar på att Linus ska komma hem på rast.

Hoppas ni haft en bra helg?


Kommentarer
Postat av: änglavakt

massa strumpor och kalsonger :)

ett underställ

t-shirtar

tvättsvampar till bilen.... hans favvo chips kanske

eller något riktigt tungt!

Kram

2009-10-11 @ 22:37:33
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Catrin

T-shirtar kanske, vet ju inte vad han använder för kläder, men det fyller ju ut rätt bra och går alltid åt. Eller favoritgodiset kanske?

2009-10-12 @ 15:16:39
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback