Hemma från Malmö.

Nu är jag hemma o sitter bekvämt i soffan från Malmö. David är här igen, det är ju hockey på tv. Så grabbarna är väldigt inne i matchen. Jag kollar jag med, men jag är inte lika inne i matchen. =P

Jag hade det väldigt trevligt att träffa Liza. Synd bara att Liza inte är den Liza jag lärde känna längre. Men vi hade det trevligt iaf och det är ju aldrig fel att övernatta på hotell. Får ju passa på medans man får sånna rabatter som man får. Jag var nere efter en bussresa på 4 timmar igår runt halv 2 tiden. Så vi hann med en sväng på stan med. Shoppade faktiskt inte så mycket. Mycket som fanns där finns ju här.

Sen på kvällen hittade vi en mysig restaurang som vi gick o åt på. Var verkligen mycket folk ute i rörelse och det var rätt trevligt.Sen vid 10 tiden gick vi tillbaka till hotellet. Blev ingen utgång. Vi var väldigt trötta o sen vill jag inte utsätta Liza för det helvetet hon får efter.



Hotellet en bit ifrån. Det är andra gången jag bor på det och jag tycker det är jättebra.



Det blev en del fjäsk från personalen där.



Jag o Liza!



Vi njöt väldigt mycket av hotellfrukosten..



Sen fick jag detta när kom hem. =) Jag har världens bästa sambo!!

Förut när vi satt o åt så ringde det på dörren. (Det ringer ALDRIG på dörren här.)
Jag tittade ut genom titthålet o såg inget. Så jag tittade ner lite, då såg jag två små knattar. Utklädda förstås. Så jag fick lite panik o letade genom lägenheten efter något jag kunde ge dom och hittade lite godis jag hade kvar från tågresan. Sen öppnade dörren o där stod knappt 1,5 meter höga småpojkar. Ena var varulv o andra var screamgubben. Så sa dom med pipröster: "Bus eller Godis". Så jag hällde i det sista jag hade i påsen till dom. Den ena var tvungen att kolla ner i påsen för att titta hur mycket dom fick.. haha.

Dom blev så glada o gick till nästa dörr. Men dom var SÅ himla söta. Jag hade totalt glömt bort att det var Halloween idag så jag har inte handlat hem något godis som jag kunde ge.

Hur har ni firat Halloween idag?


Kommentarer
Postat av: Catrin

Förstår att du inte kan skriva vad det handlar om. Men blev lite orolig när du skrev det där om Liza =/

Har du förresten hört om Kaifu?

2009-11-01 @ 09:19:55
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback