Heavy shopping på Ikea.

Idag var vi ytterligare en sväng på Ikea. Vet inte för hur många hundralappar vi har handlat där nu. =P Men det blev lite smått o gott.



Det blev bla en ny pläd. Jag köper en ny pläd varje vinter. Det är ungefär hållbarheten på dom när man har 2 katter som hårar ner.



En ny taklampa. Vi har ju så lågt i tak i vårt lilla vardagsrum så den stora lampan vi hade innan var väldigt mycket ivägen.




Lite mer grönt på toaletten. =)




Denna hittade jag med på iems som jag hängde upp ovanför en dörrpost i hallen.




När Linus kom hem på rast häromkvällen hittade han mig o Fling mysandes i soffan. Så fort jag sätter eller lägger mig i soffan kommer hon o ska mysa.

Imorgon åker Jag, Annika och hennes man till Göteborg för att jobba på en 40-års fest. De kommer och hämtar mig 06.30. Herregud, det är ju mitt i natten. Så egentligen borde jag sova nu. =P Vi ska handla mat o laga den, vika servetter osv. Därför måste vi åka så tidigt, så det blir en lång dag.

Ne nu ska jag fortsätta titta Idol. Min favorit är Erik. =) Vem är eran?



Kommentarer
Postat av: Catrin

det är mysigt med gosiga katter =)

2009-10-02 @ 22:13:09
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har många favoriter i Idol. Erik, Erika, Reza :)

Hoppas det går bra att jobba!

2009-10-03 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback