Härliga Söndag.

Jag bara fullkomligt älskar Söndagar. Den mest tillåtna dagen att bara ligga i soffan. Så började min dag iaf. Är så förbaskat trött efter igår. Jag, Annika o hennes man var ju nere i Göteborg och jobbade på en 40-års fest. Vi åkte tidigt på morgonen (vilket innebär att jag gick upp 05.00.) Vilket är alldeles för tidigt tycker jag. Men när vi väl var där nere fixade vi allt som skulle handlas, sen åkte vi till lokalen och satte igång. Vi var hemma vid 3 inatt. Tar ju ett tag innan man somnar med, så jag var nästan uppe ett dygn. Det är alldeles för länge för mig eftersom jag är så beroende av min sömn.

Jag gick upp vid 9 idag med. Vete f*n varför ärligt talat, men jag fick för mig att jag skulle upp då efter ca 5 timmars sömn. Vilket pucko. Jag lyckades hålla mig vaken fram till 12, men sen somnade jag i soffan som en stock en timme. Efter jag hade vaknat till så åkte vi på 2 husvisningar tillsammans med Linda o Jens. Väldigt intressant faktiskt. Sen blev de en middag på O'learys. Jag har nog förätit mig på deras pasta.


Vi har hyrt lite filmer som vi tänkte kolla ikväll. Det blir nog bara en för jag är så äckligt trött. Skulle kunna gå o lägga mig för natten nu. Men vi ska väl passa på o umgås lite min sambo o jag ikväll. Imorrn sticker han till Linköping på utbildning i 3 dagar. Bara lämnar mig själv hemma sådär. Vet inte vad jag ska hitta på?! För givetvis är jag ledig.


Ne nu orkar jag inte skriva mer.



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback