Det nya Soffbordet.

Ja jag har lite före och efter bilder på hur det blev i vardagsrummet..



Det här är det gamla bordet. (och en kattleksak.)




Det här är det nya plus en matta vi köpte. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än, om det passar in.. Vi hade nog fått för oss att det var en liten annan färg. Men annars får vi ha det tills vi hittar något annat. Det håller ju inte på att rasa ihop iaf. Vad tycker ni?

Både jag o Linus ligger nu o har sofftid efter middagen. Han ska snart sticka till jobbet och jag får besök av Mariana o Emlilia.



Detta bestod min middag av.. Grönsaker med kyckling o en super super light kall sås. Som sagt, det är tur att jag tycker om grönsaker så mycket som jag gör. För jag tyckte det var en jättegod middag. Men jag måste nog hitta på lite annat med grönsaker för att inte tröttna på det. Någon som har lite tips?

Det var lite kul nu när vi satte oss i soffan så hoppade Fling upp på vardagsrumsbordet. Jag drog ett snöre över glaset. (hon satt alltså under glaset.) Hon förstod inte rikitgt att det var glas emellan så hon försökte ju ta det o tugga på det. gissa om jag o Linus fick oss ett gott skratt. =P



Så söt hon e. Riktigt sur blev hon när hon inte fick tag på de. =P

Ne nu ska jag dra fram kissarnas fiende: damsugaren o dra en sväng över lägenheten..


Kommentarer
Postat av: änglavakt

Men det har hållt länge ändå det där gamla bordet, det har ju Linus köpt av mig en gång :) Tycker det nya är fint, kanske inte min stil men riktigt fint ändå, är det en likadan matta som vi har oxå :) Kram kram

2009-10-20 @ 17:36:05
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Värst vad ni förnyar er hela tiden :) Snyggt blev det! Rya-matta från IKEA? De är så sköna att gå på :)

2009-10-21 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback