Trasiga madrasser o bråkande grannar.

Vi sitter alla tre i soffan o tittar ut på det gråa trista vädret. Jag vill ha sol! Man blir så mycket piggare av den. Och då vill man gå ut istället för att sitta inne o inte göra nånting. Men vi ska väl ta oss iväg rätt snart om jag får iväg dom två som sitter o kollar nån militärfilm på canal+. Måste åka till rusta o se om jag kan lämna tillbaka en madrass jag köpte där förra veckan. Köpte en sån som blåser upp av sig själv. Men när man blåst upp den så pyser luften. Jag tycker ju inte det är speciellt kul att lägga ut några hundralappar på något som är trasigt.


Sen ska vi väl ta en lunch med Mariana på a6. Stoffe ville utforska a6 lite så vi får väl gå där en sväng. Trött som tusan är jag idag. Ibland blir jag bara så trött på folk. Speciellt på mina kära grannar som har förmågan att föra sånna liv på nätter, dagar,sena kvällar, tidiga mornar. Nu var det ett megabråk mellan grannen o hennes gubbe. Dom skrek som galningar o gick även ut i trappuppgången och skrek som galningar, smällde i dörrar. Jag vill bara säga att det är väldigt lyhört här. Jag längtar tills vi flyttar till hus och inte har grannar som bor vägg i vägg. Slippa höra deras bråk o dunka dunka musik.


Ne nu får vi ta tag i denna dag.


Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

absolut visst kan jag det!

vad vill du ha för text och liknande?

maila mig så kan vi försöka komma på något bra!

2009-11-22 @ 12:52:18
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback