Har jag kvar några läsare?

Har ju inte skrivit så jätte ofta den senaste tiden. Har jag några läsare kvar?

Hela förra veckan var en riktig pärs. Jobbade väldigt många dagar och det kortaste passet jag gjorde var 11 timmar. Sen har det vart hockey och mässa. Dreamhack. Miljarder ungar som invaderar stan, går över motorvägarna och snor massa godis från statoil.

I fredags var Deep Purple här i stan. Min andra halva gick på den konserten med sin far och Jens. Känns som att dom gubbarna gjort sitt. Men innan konserten hade vi fullsatt med människor som ville äta innan konserten. Jag gjorde bort mig som vanligt. Det var tre män, en lite äldre än de andra två. Jag går fram till bordet och frågar om de är redo att beställa. Då svarar den äldre mannen:

- Ja födelsedagsbarnen får börja.

Jag vänder mig till de två yngre männen:

- Jahaaa fyller ni båda år IDAG?

Den ena mannen svarar:

-Nej inte just IDAG, men inom samma period.

Jag:

-Nämen man får gratulera till er båda, vad roligt. Ska ni gå på Deep Purple ikväll då o fira?

Då svarar den andra yngre mannen:

-JAHAAA ÄR DET DET VI SKA GÖRA IKVÄLL?!!!!!!

Gubben tittar lite på mig o säger:

-Ja, jag kan ju lika gärna ta fram biljetterna då.

Och där står jag o skäms som en idiot för att jag förstörde hans överraskning. Men som tur var skrattade de bara åt mig o sa att jag inte kunde veta det.. Men ÄNDÅ!

Fick en fotoskrivare av min kära svärmor i för tidig julklapp så nu har jag skrivit ut en maaaassa foton o satt i ram. De finns placerade runt om i lägenheten nu. Jag tycker om att ha lite personliga bilder i hemmet. Men nu är ramarna slut så jag måste åka o köpa fler.




Som ni ser har Fling möblerat om lite på bordet. Hon tyckte inte julduken skulle ligga som jag hade lagt den.

Sen under kvällen så satt jag o blingade mina naglar lite. Gick inte sådär jättebra, jag är inte skitduktig på sådant.



Det är stjärnor som jag pimpat dom med.



Där syns dom lite mer... Blev inte så jättebra, men övning ger färdighet. O sen ser mina fingrar ut som gamla bratwurstar på denna bild.


Ne nu ska jag nog faktiskt gå o sova. Får se om jag åker o handlar de sista julklapparna imorrn.


Natti


Kommentarer
Postat av: Catrin

jag läser =) har dig på bloglovin. Naglarna blev fina juh !!

2009-11-30 @ 23:14:04
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: änglavakt

va fint de blev :) å snart skall du göra manikyr me jue ;) Krams

2009-12-01 @ 14:08:52
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag läser alltid :)

Duktig du är med alla julklappar, själv vet jag inte ens vad jag ska köpa till alla. Det blir väl en femma var i ett kuvert :P Hahahah!

Snygga naglarna blev, skulle också vilja göra något sånt men man tappar de väl på en gång.

2009-12-01 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback