GRATTIS!!

Grattis till min Älskling som idag fyller 25 år! Hurra hurra hurra hurra!!

Dagen började med att jag klev upp kl 9. (efter knappt någon sömn, så gissa hur sugen jag var på det.)
Jag gjorde mig iordning, åt frukost och sen åkte jag till Ica Maxi. Där handlade jag lite rosor och princessbakelse.
Jag blev helt paff när jag gick in där för rakt framför mig står en jättehink fullt med Blåa rosor. (Vilket är min favoritblomma.) Hade jag haft pengar hade jag köpt upp hela hinken. Men jag köpte en näve röda till honom och en blå. =)

Sen åkte jag hem o gjorde iordning frukosten till honom. Efter det gick jag in o väckte han kl 11 med sång o frukost på sängen.



Jag hade gjort macka,juice,kaffe,princesstårta o champagne. 




Jag försökte mig på att vara lite konstnärlig. Som ni ser så är jag inte så konstnärlig av mig. Sen skulle Glasyren vara röd!! Haha.. Ja vad ska man göra. =P



Han var lite trött när jag kom in, men yberglad var han. =P



Att öppna paket gick ju väldigt snabbt. Kissarna var ju med osså och firade husse. de tog hand om pappret o snörena han slängde på golvet. =)


Sen fick han välja vad vi skulle äta för mat idag och det blev kräftstjärts-toast och äppelpaj till efterrätt. =) Jag bara älskar den kräftröran jag gör. Den o smörgåstårta skulle jag kunna leva på. Och vad tror ni det blir för fika imorrn när hans familj kommer? SMÖRGÅSTÅRTA!!! =D

Tråkiga är att han jobbar idag. =/ Så jag sitter här själv i soffan med Molly o kollar skitprogram på tv. Men han kommer nog hem på rast om nån timme eller två. Då ska jag göra nån god kvällsmat till honom.


Grattis igen hjärtat! Älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

Vet inte riktigt hur jag hamnade här.. hmm.

Men hursomhels.. hihi.

måste bara säga, jag trodde först att det var KAVIAR som du skrivit "25" på tårtan med.. hahahha.. :D

2009-11-11 @ 22:14:44
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback