Gigantisk dessert.

Idag är jag riktigt trött. Var hemma från jobbet strax innan 3. Jag är inte van vid att jobba så sent så jag var ju mega trött. Sen tar det ju ett tag innan man varvat ner och kan sova. Och då är klockan nästan gryning. Sen vaknade jag kl 10 och kunde inte somna om . Även fast jag var så trött att jag nästan var yr.

Men jag tog mig upp, sen mitt på dagen åkte jag till a6. en söndag.. Vilket man INTE ska göra. Herregud vd folk. Helt otroligt att folk kan röra på sig pga allt annat folk. Det blev en snabbvisit för min del. Stoffe åkte ju hem igår med. Det var roligt att ha han här på besök några dagar. Får hoppas att det inte dröjer lika länge som sist innan vi träffas igen.
I onsdags var vi o bowlade.


Stoffe bowlar...



Tycker Linus har så skön stajl. Benet går nästan rätt ut.. =P



Men ni ser ju längst till höger vem som tog hem vinsten. =D



I torsdags var vi på Olearys och åt god mat samt kollade på hockeyn. Linus är helt såld på denna gigantiska dessert. Det är alltså friterad glass med grädde,kolasås o flarn. Med tanke på att varmrätterna osså är rätt stora så är det väldigt svårt att få i sig ens halva den där desserten. Men han var nöjd o glad. =P

Imorgon hade vi tänkt ta en myskväll o gå på bio. 2012 ska vi se. Har hört väldigt blandad kritik om den, så det ska bli intressant.

Nu ska jag göra mig en kvällsmacka innan SUPERNATURAL börjar. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback