F*n så bra!!!

Igår var ju jag och min andra halva på Thriller-Live. Det höll på från 19.30-22.00 ungefär. De hade en paus mitt i på en halvtimme. Innan Pausen handlade det om Michael Jackson från när han slog igenom som barnstjärna och var med i Jackson 5. Jag är inte så mycket för just den 70-tals musiken men dom gjorde det riktigt bra. De hade till och med hittat en unge som sjöng som Michael gjorde vid den åldern.

Efter pausen kom det verkligen igång. Då körde dom alla gamla hitsen som han har gjort. (dom bra.) Det blev bara bättre och bättre. De hade verkligen lagt ner så himla mycket arbete bakom det hela och det var så klockrent. Till och med Linus blev impad. Och då är det bra. Bästa låten tyckte jag var Smooth Criminal. Fy fabian säger jag bara. Har ni sett musikvideon? De fick med väldigt mycket där ifrån. Det slutade med att de sista låtarna var publiken helt galen. INGEN satt ner. Alla stod o dansade, skrek o applåderade. Häftigt var det.

jag tog bara 3 bilder för det blev så suddigt. Jag filmade en del, men jag vet inte hur jag lägger upp filmer här så ni får två suddiga bilder.



En suddig bild.



Denna blev bättre. Tyvärr fick jag ingen bild när dom gjorde de coolaste sakerna.

Sen var vi igår och köpte lite mer grejer till det lilla rummet på Ikea. Vi är stammisar på Ikea numera..



Vi köpte dessa två väggvitrin och en svart jääätte stor matta.



Svarta mattan och en tavla som vi hängt upp vid kattställningen. Vi ska ha en svart ram runt, men det fanns inte så vi fick ta en vit som vi hade hemma ist. Sen testade vi att ha skänken som linneskåp. Jag testade i ett av skåpen, och som ni ser blev det inte alls bra.Tycker inte det är fint när man ser igenom så mycket. Så jag vet inte vad jag ska hitta på..


Ne nu ska jag ta o sova. Har en dag imorrn med.


Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback