Ett väldigt ointressant inlägg.

Sitter rätt bekvämt här i soffan och börjar bli jättetrött efter ett pass på jobbet. Har en dag kvar imorrn med sen är jag ledig två dagar. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills min sambo kommer hem på rast.

Är så kul när man kommer hem efter jobbet för Molly är precis som en hund när man kliver innanför dörren. Hon verkligen hoppar på en ska inte sluta kela.. Rätt mysigt, men nu är inte mina katter så mysiga. Jag tror dom har hittat ett piller nånstans o knaprat i sig, för dom springer runt o river i heeela lägenheten. Helt galna.



Så här har jag det när jag sitter i soffan. O där får jag sitta. haha. DÅ tycker jag om dom. Nedå.. Jag tycker alltid om dom. =P


Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Är kul att så många såg mig på tv tycker jag. =)

God natt.


Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

tack tjejen =) Det hoppas jag med. Skulle vara lyckat!

Mysigt med kattsällskap i soffan =)

2009-11-07 @ 14:36:37
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback