En söndag på Ikea.

Idag släpade jag faktiskt upp min andra halva redan vid 9. Han var inte så överlycklig just då. Men tyckte det var rätt skönt sen o komma upp i någorlunda lagom tid.

Efter att vi hade ätit frukost o kollat lite karibienkryssningar på nätet så bestämde vi oss för att åka till Ikea. Därifrån kom vi hem med en vit skänk, eller vad man nu ska kalla det. Vi tänkte börja fylla det rummet som är tomt lite sakta men säkert. Vore ju trevligt att få in lite möbler där.



Så här ser skänken ut. Vi är inte så jätteförtjusta i fötterna, så vi ska åka tillbaka till Ikea o se om vi hittar några andra fötter som vi gillar till det där.  Sen valde vi en varsin prydnad på skänken.



Jag valde dessa vaser. Jag ville ha lite mer färg där inne och så älskar jag denna blåa färg. Helt unerbar tycker jag.



Linus valde en svart kruka med någe vitt plastblomme´jox på.. Haha han är ju för rolig.
Sen ska vi nog sätta ett svartvitt foto på oss i en ram mellan vaserna o krukan. Tror jag kan bli fint. Nu är det bara resten av rummet kvar. Det blir dyrt. Det har redan blivit dyrt allt som vi gjort på sista tiden.

Min andra halva sitter och kollar fotbollen. Varken han eller jag är intresserade av fotboll men det är lite intressant nu när det handlar om SM-Guld. Sen ska vi väl knåpa ihop någon middag. Linus lovade mig att vi skulle äta ute idag, men vi är rätt trötta o sen är det kallt ute. Så vi får se hur det blir med det. Vi ska iaf dricka:



GLÖGG!!! =) Det är lite tidigt, men det är så gott o så mysigt att dricka glögg en kall mörk kväll i soffan.


Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

Usch då, låter inge vidare =/ Kaifu lever inte längre. Vet ej riktigt vad som hänt, men Jenny skrev till mig på facebook och frågade mig om jag visste något om det. Hon och Christine var uppe här och besökte graven för några veckor sedan. Han blev ju pappa för inte allt för länge sen också =/

2009-11-01 @ 19:07:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: änglavakt

Sen skänken e ju fin, vi har en likadan!

2009-11-01 @ 19:35:53
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback