Bowling.

Idag gick jag upp rätt skapligt faktiskt, slängde mig i duschen o åkte ner till station för att hämta Stoffe. Det verkligen spöregnade ute och jag vet inte hur jag kunde missa det när jag tittade ut genom fönstret hemma. (?) Haha. Jag tog med honom på handling på Ica Maxi sen åkte vi förbi jobbet o kollade lite jobbartider.

När vi kom hem så tog vi ett parti monopol där Linus utklassade oss båda rätt snabbt. Tror han fuskade =P
Efter det åt vi tacos, och det kan jag säga var länge sen vi åt. Jag hade nästan glömt bort hur gott det är med tacos. mmmm..

Vi tog en sväng till bowlinghallen på kvällen och det var med länge sen.Varken Linus eller jag kommer ihåg sist vi bowlade. Och där vann jag rätt stort! haha det trodde jag faktiskt inte. Men grabbarna tog förlusten med god min. =)

Imorrn ska vi ner till Olearys o kolla hockey hade vi tänkt. Vi hoppas på en vinst mot färjestad. =D

Ne klockan är mycket och vi är trötta. Har vart en lång dag idag. Så nu blir det att sova.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback