Tråkväder.

God eftermiddag.

Världens tråkigaste väder har vi här nere i Jönköping. Det har vi haft sen i måndags nu, bara mörkt och regn. Kallt och blåst. Idag har jag en riktigt latdag. Är så trött från gårdagen sen har jag ingen lust att gå ut i detta väder.

Igår var vi nere på Ullared med Linus familj. Det var rätt skoj, hittade dock inte så mycket som jag brukar göra. Men jag är rätt nöjd med min nya väska som jag kom hem med. =) Efter en hel dag där åkte jag och jobbade direkt när vi kom hem. Det kan jag säga att jag aldrig mer kommer att göra. Jobba samma dag som jag vart på Ullared. För så trött som jag var igår har jag inte vart på länge, Och det sitter i än idag.

Så jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll om jag ska åka ut till Mariana en sväng kanske, eller bara sitta hemma i soffan och glo film? Ska ju upp och jobba min långpanna imorrn.

Vad ska ni göra i helgen?

Jessi

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

hmmm, jobb hela helgen!!!

2009-05-08 @ 20:40:38
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Catrin

fin design!

2009-05-09 @ 11:45:47
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback