Ny Design.

Ja som ni kanske ser har jag fått en ny Design som jag vann!! =) Jättekul att för en gångs skull vinna något tycker jag. Det var Susan som gjorde den och jag tycker den blev jättebra. Var så trött på min gamla. Gå gärna in på hennes och titta lite. www.eliottsmamma.blogg.se

Vad tycker ni om den?

Tack så mycket!!!

Precis kommit hem från 12 timmar på jobbet och ja, trött är jag. Som tusan i kroppen iaf. Vi hade 130 pers på lunchen som skulle fatserveras och dom där j*kla faten är så stora och tunga.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder. Var ju ett tag sen nu.


Detta var när jag, Syrran, Linus och Mormor var på Brahehus. Jag vet inte riktigt vad vi står o dividerar om där.  =P


Världens bästa mormor! <3


Så har vi Emilias 6-års dag. Här blåser hon ljusen på tårtan. =P


Vad har ni gjort idag? =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback