I AM BACK!

Ja nu är jag tillbaka igen! Jag har vart och köpt mig en liten dator nämligen. Som är MIN. =P Det är ju väldigt viktigt det där, att den andra är hans och att jag inte får röra den. Det roliga är ju att hans är trasig och han får inte röra min. MOAHAHAHAHA!

Idag var jag på jönköpings marknad. Första gången faktiskt. Och inte lär det bli sista heller, så många fynd som jag gjorde idag. Jag köpte tre linnen, två t-shirts, en huvtröja och en skitsnygg jacka. Allt det gick på 500 spänn. Jag tjänade ganska så exakt 1000 kr på det, eftersom de hade marknadsrea. Så jag är verkligen skitnöjd. =P

Sen åkte vi till mediamarkt och jag köpt min lilla dator. Den är ljusblå och liten. Skitsöt. Men precis lagom, tar nog lite tid att vänja sig bara. Jag var ju van vid den andra klumpen, LINUS DATOR. =P

Så nu när jag har det kan jag börja lägga upp lite bilder. Har ju hur mycket bilder som helst som jag kan lägga upp. Men nu blir det att krypa ner i sängen. Vi ska ut till skogen imorrn (!). Ut till skogen innebär ute i Ölmstad hos Linus morfar. =P


Nu vill jag veta lite vad ni har gjort. Orkar inte läsa igenom alla 250 inlägg..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Catrin

Härligt med egen dator =) Jag har också en dator som bara är min! =) Så skönt att kunna sätta sig vart man vill! Hoppas allt är bra annars!

2009-05-30 @ 18:33:24
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback