Heldag i solen.

Ja vid 10 på förmiddagen idag var jag o Linus ute i Ölmstad. En stund senare kom även hans systrar och mamma. Det var massor av skrot som skulle slängas där ute. Så hela dagen har vi vart ute i det fina vädret. Jag och Lisa gav upp vid 5 tiden så fick dom andra fortsätta slita. Jag tyckte inte jag var så mycket till nytta där. Men vad trött jag är nu. Och röd i nyllet med.


jag kan lägga upp lite bilder på vad jag har gjort den sista tiden.



För 2 veckor sen åkte vi upp till Norrköping jag och Linus för att hälsa på Ange o Charlie.
Vi hade en mycket rolig kväll med bla twister. Det är ju bara så kul!



Jag var vinnaren några gånger. Men vilken kramp man fick i kroppen.



Förra helgen var jag o mina 2 favoriter ute och röjde här i jönköping. Vi hade så himla kul den kvällen.


Helt själva var vi på toan. Folk hade inte upptäckt den nya toan. haha.


Vi drack strawberry daiquri som är våran favvodrink. Dom gör riktigt goda på Karlssons.


Ne nu ska jag gå och koka lite ägg och göra äggmacka faktiskt. Var väldigt länge sen jag åt det. Hjärtat sitter och kollar robinson. Jag tycker det suger. Tycker inte att det är lika bra nu som det var förr.

Ha en bra lördagskväll gott folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback