Bloggtorka.

Ja jag har hamnat i en liten bloggtorka. Denna vecka har verkligen vart fullspäckad. Tidiga mornar och sena kvällar sen full rulle hela dagen. Så jag har vart så trött.

Min mormor samt syster var här och hälsade på från tors till fredag. Var jätteroligt faktiskt.

Har precis kollat på filmen Twilight. Har ni sett den? Jag tyckte den var jättebra faktiskt. Den är mer åt drama hållet än thriller tyckte jag. Sen är ju den killen som har huvudrollen skapligt snygg med, Så det är ju riktigt ögongodis.

Har även blivit helt besatt av en juice. Brämhults Hallon juice. Kan dricka hur mycket som helst av den. Smakar precis som om att man skulle plocka hallon o stoppa direkt i munnen. Mumma!!

Ne nu ska jag slå på en film i sovrummet.

hej svejs.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

Har du testat jordgubb/apelsin juicen från brämhult? Den är också beroendeframkallnade!!!

2009-05-05 @ 13:29:46
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback