Utmattad..

Ja den här veckan har vart väldigt utmattande psykiskt. Men det kommer väl sånna veckor med antar jag.

Sitter och kollar på det här Gordon Ramsay's program Kitchen Nightmares. Är det någon som tittar på det? Helt otroligt att dom inte har någon form av hälsovårdsnämnd i USA. Maten är hemsk och ägarna fattar inte vad problemet är. Min haka är vid knäna varje gång jag ser det.

Ledig i helgen. Ska bli skönt faktiskt. Jag o Linus har gått om varandra både förra veckan och denna, så vi har inte träffats så mycket. Men denna helg har vi ihop o imorrn ska vi kolla på mina grabbar när dom spear mot frölunda. Lite kul att juniorerna osså spelar mot frölunda faktiskt.

Ne nu blir det att lägga mig i sängen med en bok o se om jag kan hålla mina gröna öppna tills min andra halva kommer hem om en stund.

JEssi


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Skönt att va ledig i helgen, jag däremot jobbar hela helgen. Fast det ser jag fram emot=) Jag jobbar ju inte så ofta som du vet;) Kramar

2009-03-19 @ 22:20:01
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Änglavakt

hej hej hoppas att ni får en bra helg, ni får ta och komma ut till oss å spela lite spel ngn kväll... ons eller tors kanske om det passar! Kram

2009-03-21 @ 17:55:05
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback