Söndag.

Vaknade för ca timme sen, var så skönt med sovmorgon faktiskt. Idag hade jag tänkt ta en riktigt slapp dag. Det är det jag gillar med söndagar, att man faktiskt kan göra det utan att få dåligt samvete.

Jobbade hela långa dagen igår. O vilken dag det var. Det blir aldrig bra med för mycket gäster, för lite tid och för lite personal. Plus att mitt magsår höll på o spöka så man kände sig inte riktigt fit for fight. Så jag är trött som en gnu idag.

Nu är det bara en vecka kvar på min medicin för magsåret. Jag blir ju så trött och får sån huvudvärk av den, har haft så i 2 veckor nu. Men bara en kvar. ska bli skönt att slippa dom där pillerna.

Igår på jobbet fick jag ett jättefint halsband av mariana, vet inte  varför, jag bara fick det sådär. Det tyckte jag var väldigt snällt faktiskt. =)

Ne nu har min andra halva släpat sig upp ur sängen så det blir lite brunch nu då.

Ha en bra söndag!

Jessi

Kommentarer
Postat av: änglavakt

ja söndagar e slappedagar

2009-03-03 @ 18:09:52
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback